Prečítané 6032x | 0

Francúzska realita po 50 rokoch prisťahovalectva a scenár pre celú Európu


Francúzska realita po 50 rokoch prisťahovalectva a scenár pre celú EurópuIlustračné foto: Shutterstock.com

Predmestia francúzskej metropoly sú dlhodobo v plameňoch a znetvorené na no-go zóny. Priestormi sa šíria výkriky, zvuk policajných sirén a nepokoj. Pomôcť si nevedia ani bezpečnostné zložky, ktoré vzhľadom na mediálne nastolenú atmosféru „zákonom chránených“ migrantov a domáceho obyvateľstva znášajúceho svoje vyhnanstvo vo vlastnom domove a genocídu nemôžu podniknúť žiadne efektívne opatrenia.

V takom prípade by boli totiž perzekvovaní, suspendovaní, mimovládkami (NGO) a tlačou roznesení, o čom svedčí februárový prípad, keď sa hliadka rozhodla skontrolovať istého mladíka. Ten, v pocite prevahy a s vedomím nemohúcnosti francúzskych zložiek, ich verbálne napadol, za čo mal byť zatknutý. Začala sa bitka. Výsledkom je obvinenie policajtov, že ho „znásilnili obuškom“. Vyšetrovanie rýchlo zistilo, že ide o lož, mediálna mašinéria sa však už rozbehla a bábkový minister vnútra obvinil políciu zo „zlého správania, ktoré treba odsúdiť“. Ďalšia figúrka, prezident Hollande, podporil tínedžera návštevou v nemocnici a označil jeho mravy za „dôstojné a zodpovedné.“ Nasledujúce ráno ulice opäť vzplanuli, demonštrácie zasiahli vyše 20 miest, zdemolované boli desiatky áut, obchody, reštaurácie, &uacut e;rady a policajné stanice. Zložkám bolo nariadené nezasahovať.

Lóža deviatich sestier matkou revolúcie mysle

Ako sa k tomuto stavu dospelo? Podhubie a zmenu francúzskeho vedomia (aby spokojne „prehltlo“ nadiktované opatrenia) realizujú masonské lóže stáročnou ateizáciou, modernistickými a liberálnymi ideami. Guy Millière z Gatestone Institute zachádza do novšej histórie a komentuje: „Súčasné dianie je výsledkom korozívneho vývoja odštartovaného pred polstoročím. V 60. rokoch, po alžírskej vojne, prezident de Gaulle viedol užšie vzťahy štátu s arabskými a moslimskými krajinami. Migračné toky „gastarbeiterov“ z Alžírska, Maroka a Tuniska, prudko vzrástli. Prisťahovalci neboli povzbudzovaní k integrácii a usadili sa na predmestiach veľkých miest. Každý z nich predpokladal, že sa po uplynutí pracovnej zmluvy vráti domov. Ekonomika sa dynamizovala, tvorili sa pracovné miesta a zdalo sa, že žiadne problémy neexistujú. O 20 rokov neskôr vyšla najavo vážnosť situácie. Imigranti sa dnes rátajú na milióny a pripájajú sa ďalší zo subsaharskej Afriky a iných arabských krajín. Vytvorili sa okrsky, ktoré obývajú len Arabi a Afričania. Ekonomika sa spomalila, nastúpila masová nezamestnanosť a spoliehanie sa na sociálne dávky. Imigranti bez práce sa nevracajú domov, integrácia neexistuje a mnohí z nich sa stávajú francúzskymi občanmi. Politickí agitátori ich začali učiť nenávidieť západnú civilizáciu a tvoria sa násilné gangy mladých Arabov a Afričanov. Strety s políciou sú každodenné a po zranení člena gangu sa násilie agitátormi ešte viac podnecuje.“

Čo sa udialo od 80. rokov namiesto nápravy nekontrolovateľnej situácie? Na scéne sa objavujú hnutia a NGO ľavicových militantov, svetoobčanov a liberálov, ktoré začínajú označovať akúkoľvek kritiku imigrácie za „rasistickú“. Rasistami sa stávajú nespokojní politici i väčšina bežných Francúzov. Tí, ktorí hovoria o islamskom nebezpečenstve, sú médiami a slobodomurármi riadenými bábkami vymedzení ako „islamofóbni rasisti“. Prichádza rok 1990 a Gayssotov zákon, ktorý „zakazuje akúkoľvek diskrimináciu na základe etnického pôvodu, národa, rasy alebo náboženstva“.

Odvtedy sa kriminalizuje každá kritika arabských a afrických tínedžerov, každá diskusia o moslimskom prisťahovalectve, každá negatívna analýza islamu. Mnoho spisovateľov bolo pokutovaných a politicky nekorektné knihy začali z kníhkupectiev miznúť. Francúzska vláda požiadala médiá, aby dodržiavali „Gayssotov zákon“ (čo vzhľadom na ich vlastníkov nebol určite problém) a tvorcov učebníc dejepisu, aby zahŕňali kapitoly o západných zločinoch proti moslimom a „príspevok“ islamu k ľudskosti. Neprídu vám tvrdenia o „demokratickej Európe“ a slobode prejavu, myslenia, vzdelania atď. ako komické? Dokedy budeme vedení nastolenou „verejnou mienkou“, ktorá pokladá zlo za dobro a dobro za zlo?

Na ceste k NWO musí padnúť ešte veľa obetí

S príchodom 21. storočia sú útoky polmesiaca intenzívnejšie, no-go zóny sa rozširujú a viac k civilizovanému Francúzsku nepatria. Napríklad október 2005 je svedkom zničenia 9000 áut, stoviek obchodov, supermarketov a nákupných centier, desiatky policajtov sú zranené a pomer fyzických síl na ulici sa mení. Francúzski učitelia chodia do práce s koránom, aby sa uistili, že ich výučba je v súlade s učením pseudoproroka. Všetky učebnice musia byť „islamsky korektné“ a moslimovia vo vnútri štátu chcú presadiť právo šaría namiesto francúzskeho zákona. V nemocniciach odmietajú francúzskych doktorov a vyžadujú len lekárov-moslimov.

Profesor Parížskej univerzity Guy Millière podkladá svoje bohaté skúsenosti i svedectvami iných autorov (Georges Bensoussan – The Lost Territories of the Republic; Submissive France) a píše: „Uniformované zložky, ktoré sú bežne atakované a majú zákaz vstupovať do no-go zón, sa musia mať i tak na pozore. Nesmú reagovať na urážanie a vyhrážky. Ak sú napadnuté, musia utiecť. Niekedy na to už nemajú čas. V októbri 2016 boli dvaja policajti zaživa upálení v aute v meste Viry-Châtillon. V januári 2017 sa dostali traja dôstojníci v Bobigny do pasce a boli dobodaní.“

Pri spomenutom príbehu mladíka na ulici neutiekli a rozhodli sa konať, za čo boli verejne zlynčovaní tými, čo „tvoria verejnú mienku“. Policajti musia ísť pred súd a kajať sa. Životy týchto policajtov sú zničené a mladík je v rámci svojho gangu hrdina, ktorý nestíha dávať rozhovory pre mainstreamovú stoku. Vzbúrenci kričia jeho meno spoločne s pokrikom „Alláhu akbar!“.

Francúzsko momentálne čaká na aprílové voľby. Ako zareaguje storočia masírované domáce stádo a ako ovplyvní výsledok importovaný, protikresťansky a protieurópsky zmýšľajúci dav? A ako zareaguje Slovensko v dnešnom problematickom období? Opäť si nasadí okuliare sladkej apatie s komentármi typu „nás sa to (ešte) netýka“, alebo sa prebudí skôr, ako budú horieť naše autá, supermarkety a obývačky?

Pramene:
[1] Affaire Théo : la police des polices parle «d’accident» et pas de viol; La Depeche 9.2.2017
[2] Aulnay-sous-Bois. Les quatre policiers mis en examen; La Télégramme 6.2.2017
[3] Hollande s'est rendu au chevet de Théo à l'hôpital; Le Figaro 7.2.2017
[4] France's Death Spiral; autor: Guy Millière; Gatestone Institute 5.3.2017
[5] L'identiteé et les problèmes d'intégration chez Ie jeune issu de l'immigration maghrebine; autor: Riadh M. Ouersighni; Centre d'Etude et de Recherche en Science de L'Information (CERSI) 1996-1997
[6] Ethnicity, Islam, and les banlieues: Confusing the Issues; autor: Jocelyne Cesari; National Center for Scientific Research (CNRS) in Paris/Harvard University 30.11.2005
[7] Le Juif, le judaïsme et la judaïsation des peuples chrétiens; autor: Gougenot Des Mousseaux; Paris 1869
[8] Profs d'arabe, des enseignants en première ligne; l'Express 17.3.2016
[9] Europe’s no-go zones: Inside the lawless ghettos that breed and harbour terrorists; autori: Geoffrey Clarfield and Salim Mansur; National Post 11.10.2016
[10] Kdo skutečně řídí islám; autor: Johannes Rothkranz; Durach 1998 (PDF)
[11] Policiers brûlés à Viry-Châtillon : onze suspects placés en garde à vue; autor: Florian Loisy et Victor Fortunato; Le Parisien 17.1.2017
[12] Genéza sionizmu; autor: Karel Halbich; 1978/Bratislava 1991
[13] Die kommende, Diktatur der Humanität‘ oder Die Herrschaft des Antichristen; autor: Johannes Rothkranz; Durach 1990 (PDF)
[14] Trois policiers roués de coups à Bobigny; Le Figaro 7.1.2017
[15] European 'No-Go' Zones: Fact or Fiction? Part 1: France: autor: Soeren Kern; Gatestone Institute 20.1.2015

Vyhlásenie: Názory autora sa nemusia zhodovať s názormi vydavateľstva Sofian, s.r.o. Zodpovednosť za obsah tohto článku nesie výhradne jeho autor. Vydavateľstvo Sofian, s.r.o. nie je zodpovedné za akékoľvek prípadné nepresné či nesprávne informácie v tomto článku. Sofian, s.r.o. dáva súhlas na zdieľanie našich pôvodných článkov na ďalších nekomerčných internetových stránkach, ak nebude zmenený ich text a názov. Pri zdieľanom článku musí byť uverejnený zdroj a autor. Ak chcete články z nášho webu publikovať v tlači či inými formami, vrátane komerčných internetových stránok, kontaktujte redakciu na zemavek@zemavek.sk.

UPOZORNENIE
Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne.

10.03.2017 12:57 | Zo zahraničia 0


Richard Strážan
(*1969, Bratislava) Geopolitický a spoločenský analytik dlhodobo pôsobiaci, bádajúci a študujúci vo viacerých mestách Európy a Ázie; konfrontuje korene, poznatky a vplyvy historických, filozofických a kultúrnych vied, smerov a náboženstiev na spoločnosť a jej pohyb v priebehu storočí...


V diskusii ešte nie sú žiadne príspevky, pridajte prvý!

Pre pridávanie komentárov sa prihláste alebo zaregistrujte.